lovely coffee shop ~~
Welcome to the world of Nurul Hanan Binti Saad,the servant of Allah.
The Infinity of Love.
February 21, 2013 • 05:29 • 0 cuties here.

Assalamualaikum semua!Hari ini,aku nak kongsi beberapa koleksi musim panas&bunga daripada laman web yang menjual daripada baju,seluar,beg dan aksessori dengan harga yang berpatutan daripada negera matahari terbit,Jepun!

 photo img_288122_1059535_55.gif

Ianya,Galstar.just type http://galstar.com.Honest aku katakan,aku rambang mata dengan barang yang terdapat dalam laman web tu.Dan aku rasa,it ship worldwide.Kalau hampa(korang) semua rajin baca Popteen,pasti korang pernah perasan Galstar dalam majalah tu.Aku sebenarnya malas nak cakap banyak lagi,better you guys enjoy collection ni or just enjoy over descriptions!

yuuki_2013lookbook_r1_c1

yuuki_2013lookbook_r2_c1

yuuki_2013lookbook_r4_c1

yuuki_2013lookbook_r5_c1

yuuki_2013lookbook_r6_c1

Ouh,tak sabarnya nak fly to Bandung!Apa yang best ya pasal Bandung?

lots of heart,
xiao han


Konichiwa .

Hannah. I am ultimate Kedah --> Kuala Lumpur Social Media and Lifestyle Blogger. Mama's princess and Daddy's lil girl.
Contact me

Beauty Talk

beauty-talk-referral-program
Code: C2AAJZSCQQ
Lovely People


Nuffnang


Butterfly Project Malaysia


Big claps to:


The codes are belonged to Ayesha and Kawaii Lady. Miki only tweaks the skin for the personal use.
Resources: pixel, header, button, colors, fonts, cursor.
DO NOT REMOVE THE CREDITS.