lovely coffee shop ~~
Welcome to the world of Nurul Hanan Binti Saad,the servant of Allah.
The Infinity of Love.
June 14, 2015 • 09:29 • 1 cuties here.

Assalamualaikum and hello y'all! Wow, 14th June already and I'm in second week of my one and last semester. Wee~

So, this is my new blog post of the first week of June yet I'm still tired regarding on yesterday walking and shopping around Queensbay Mall in Penang, lemme blog about another vendor boutique here in Alor Star okay? Since I also missed my two lovely bestie so why not kan?

pik

Founded by Bella Azman and oh sorry that I didn't know who is she as she only stated her name at her banner only. See? She also use hello kitty as her logo maa..

IMG-20150417-WA0033

At first I told my friends that we should go for a window shopping here first before having our high tea (high tea la sangat kan? ) and they agreed to come around and visit here. As you can see, they have a wide range of Jubahs,abayas,long dress and kurti's dress for you to choose from.

IMG-20150417-WA0032

For your information, all of their skirts and blouse were under RM 40.00 only. So if you're budget saver, then this vendor boutique would definitely be your choose. 

IMG-20150417-WA0031

Makeup, lil acessories and skincare.

And yup, that's all I can snap from Tribella Fashion store. Ehe.

Oh,oh, I also do purchased things from it. Wanna see it?

IMG-20150417-WA0049

IMG-20150417-WA0041

Flowery hand sock. So cute, isn't it?

IMG-20150417-WA0040

Yeah, I finally found a head floral clown that I have been looking for! 

As for a conclusion, I have to admit that this vendor is lovely but they do not have a large amount items actually. Only a few on it. But I don't know now that they may be re in stock certain items I guess?

Oh, do visit them above the Replete at the Mergong.

Slice of my life:

IMG-20150417-WA0034

Hanged out with my bestie at Bubble Gurt situated near to Tribella Fashion. Lololo, which is why we can visited there hor!

IMG-20150417-WA0037

IMG-20150417-WA0035

Love this. Sticky notes from other customers of Bubble Gurt. Nice right?

That's all from me tonight. What a tiring night tonight,ahaha.

love,
hannah


May 23, 2015 • 06:52 • 2 cuties here.

DSCN0763

Assalamualaikum and hello! Guess that I don't need to introduce more since you have saw the photos above. What I'm going to review about is a well-known contact lenses among celebrities, social media influencers in Malaysia producing by Malay sensational actress, Neelofa! True to say that I wasn't really intrested to try this on but then I keep seeing it in my Instagram and boom! Geez, I'm going to try it!

DSCN0764

Here are quick details about this contact lenses that I don't need to type it on lol! 

DSCN0765

Comes with a small brochure of various lenses and details about each contact lenses.

So, I already told you about the packaging huh? Haha, my first time reviewing about packaging first lol! Are you ready to find out more about Cat Eyes Brown Lofa Lens? Follow me!

DSCN0744

DESIGN
As you can see the ring of the contact lenses and it's design are simple and delicate.


DSCN0743

COLOUR
Among of these 7 contact lenses, I decided to choose Cat Eyes Brown as it seems to be the hot selling contact lenses among all. I have to admit it as this colour is pretty similar with usual grey contact lenses.

DSCN0740

Oh,let's store it in this kawaii hello kitty contact case. Ehe.

DSCN0723

ENLARGEMENT
I'm okay with contact lenses that comes with diameter of 14mm as it's turn my eyes onto dolly eyes.


DSCN0728

DSCN0730

COMFORTABILITY
For your information all these Lofa lens were soft. I gotta said this is one of the most soft lenses I ever wear so far in my life. I don't feel any sore eyes, red eyes. Oh,oh, only feel sore eyes the moment that this lens are about to expired but just little bit only. So, I'm okay with it for 1 month. This lens only "tahan' around 1 month only. Ehe. ( I forgot what is "tahan" in English) 

DSCN0719

PRICE
Buu, the price is below lol! Okay, just kidding. The Cat Eyes Brown price starts at RM 69.00 only.

All in all, I gotta said that this lens were soft and comfortable to wear all day long. Shall I purchase it again? In Sha Allah maybe. 

DSCN0769

Follow them on these social media to find out more exciting updates!

love,
hannah


May 17, 2015 • 07:16 • 0 cuties here.

IMG-20150418-WA0197

Assalamualaikum and hello fellas! I kinda sat to inform that I'm officially turns into 20 years old this year. 

So, on 31th of March ago, yeah yeah I know it's too late since it's in May now but somehow I do wanna share here. Hmm...

IMG-20150418-WA0192

Since my bestie Fadzlina had promised me that she's in Alor Setar on that moment, we decided to have girl's catch up outside and had girly talk at Coffee Tifz Gallery. Situated at Simpang Kuala, nearby Nasi Kandar Nasmeer, along nearby with the Rainbow shop. We ordered both ice blended which I seriously forgotten it's name and obviously you can seen it above and I gotta said that it wasn't that bad ha. 

IMG-20150418-WA0194

Eh eh how you know on that day was my birthday huh and hung up on balloon on the glass wall?Awww  I'm promised to you that once you're here you will loved it as the decorations is simple and less noisy. Not to mention that there is study or book section when I was there if I'm not mistaken la.

IMG-20150418-WA0196

If you are coffee lover then it's golden opportunity for you to selfie here with availability of colourful chairs too! 

Well ladies and gentleman, do not hesitate to come here ya if you are around here?

love,
hannah


May 14, 2015 • 23:53 • 2 cuties here.

IMG-20150417-WA0056

IMG-20150417-WA0058

IMG-20150417-WA0055

IMG-20150417-WA0061

IMG-20150417-WA0063

IMG-20150417-WA0064

IMG-20150417-WA0072

IMG-20150417-WA0071

Shawl: no brand
Top: Acewin
Inner(worn inside): no brand
Watch: GUESS
Denim: forgotten brand already
Sneaker: Converse

Finally! And not to forget Alhamdulillah since I got a dean list again for this tough sem !  But somehow, imma bit dissapointed since my pointer going down lil bit.  Never mind all that since I'm gonna work hard from now on and on! 

Oh ya, I put Wolves as the title of this blog post as this remind me of Exo "Wolf" Song,awuuu! Yah, since this white top wrote down as B Wolves. Honest, I wanna wear all white this spring and summer. What a fresh color to start for!

For your information, all those pictures above are directed from my Iphone itself. Geez, I got no idea that my Iphone can take clearly photos like this.  All I gotta do is that I just put a self timer for 10 seconds and pose baby pose! Ahaha. Yes darling, Imma self photographer in this photoshoot. Eceh! 

Slice of my life:

IMG-20150417-WA0068

IMG-20150417-WA0069

IMG-20150417-WA0060

IMG-20150417-WA0059

Selfie ah! Apa lagi kan? I'm wearing Colorpia in Vaute Violet lens. Dolly eyes, isn't it?

IMG-20150417-WA0070

So, any colors that would you like to recommend to me this spring?

love,
hannah


Konichiwa .

Assalamualaikum and hello pretty&handsome strangers outside there!Welcome to Nurul Hanan a.k.a Hannah's blog.She likes to discover the new things and definitely won't eat people! She is mama's princess and lil daddy's girl.
Contact me

Lovely People


Instagram


Nuffnang


Butterfly Project Malaysia


Big claps to:


The codes are belonged to Ayesha and Kawaii Lady. Miki only tweaks the skin for the personal use.
Resources: pixel, header, button, colors, fonts, cursor.
DO NOT REMOVE THE CREDITS.